plommon -

Alla inlägg den 14 september 2011

Av KAJSA-STINA - 14 september 2011 21:19

ska gå och lägga mig jätte tidigt idag, för att jag sov nästan inget inett för att det blåste så, fan vare blåste, herregud. nu ska jag iallafall göra mig iordning, sen göra läxan i sängen. aha ok. godnatt <3


älskar att min webbcamera är så sjukt bra <3, aja, med månen vid min sida ska jag gå och bli proactiv, wohoo.       

Av KAJSA-STINA - 14 september 2011 19:46

skolan va bra, vanlig lixom, eh ah.


omg månen, har vart fullmåne i typ 4 dagar irad nu, börjar tröttna......

den ska lixom minska nu, aja, har börja lärt mig att månen är otroligt vacker, är bara så sjukt rädd för den, fattar inte varför...


i måndags vare iallafall riktig. eh.


nu ska jag kolla igenom bloglovin snabbt för sen äre bonde söker fru, ska göra popcorn också, mihihihi.- ♥ 

Av KAJSA-STINA - 14 september 2011 19:25

jag heter Bilbarn på tfm, och när jag är i ett engelskrum får man ju vissa smeknamn......


bara för att jag överlevde när alla dog, </3


   

Ovido - Quiz & Flashcards