plommon -

Alla inlägg den 5 september 2011

Av KAJSA-STINA - 5 september 2011 21:30

nu ska jag duscha, eheh. sen sova. sen vakna igen, känn på den du. nemen gonatt och vi ses imorgon jau.



fixa sidbena ska jag också göra, min mitt bena kan slänga sig i väggen......... 

Av KAJSA-STINA - 5 september 2011 21:09

idol verkar bli bra iår


fett söta grabbar asså:



och en fett bra låt:


Av KAJSA-STINA - 5 september 2011 20:31

paus på idol, fett bra. börjar snart. har tränat engelska typ hela kvällen och hatar det, slhfs. aja, bloggar efter idol....


 

Av KAJSA-STINA - 5 september 2011 18:47

med klassen, för att vi vann någon grej. vene vilken film det va, verkar inte precis bra men whatever, coolt att bara vinna lixom. ehe. så jag va nyss och köpte godis och dricka till det, men BARA för 15-20 kr, dör på det, fett lite, vart typ ingenting ju !1111!!11!!!1 aja, fett dålit så ni vet dårå, nu ska jag kolla igenom 174 inlägg på bloglovin, goodbye


 

Av KAJSA-STINA - 5 september 2011 16:06

ne skoja, sitter här med emma, eh. vi nördar sällsynt på gsm, såklart typ. lol.

vi ska snart äta, sen fika, hihi. ja, så ni vet, jau. heesjsj


fett söt ♥ 

Av KAJSA-STINA - 5 september 2011 06:51

snabbt inlägg, min mobil jevel ringer inte på mårronen så jag vaknar för sent -.-'

så jag gör ett snabbt inlägg nu när plattången värms upp, om jag får tid efter det så släner jag väll inte ett inlägg till, pus


tog bara en bild ur gallerit jau 

Ovido - Quiz & Flashcards