plommon -

Alla inlägg den 3 september 2011

Av KAJSA-STINA - 3 september 2011 22:34

ska gå och lägga mig snart, ska sova sjukt länge imorgon har jag bestämt. lixom ja. men ja, jag säger godnatt och ni ba gonatt


saknar ♥ 

Av KAJSA-STINA - 3 september 2011 22:14

har exem på exakt hela låren, jag har kliat så mycket att det gått hål, och om dom inte försvinner snart så måste jag gå till vårdcentralen, enligt mamma. seriöst vill bara ha bort dom...

Av KAJSA-STINA - 3 september 2011 20:59

det är paus nu, fast nu börjar det igen, eheee.e.e.e aha. bloggar sen, snart typ. hejs

Av KAJSA-STINA - 3 september 2011 18:35

ridningen gick bra, eller a. iallafall. eh. efter alla va klara så satt jag, heidi, anna och lina i cafeterian och typ åt godis och målade på tavlan, eller ah lina gjorde det......... jete feint


bilder:

                               


film: pallar inte vrida den, ni får vrida på huvet


 

 

Av KAJSA-STINA - 3 september 2011 09:19

glömde helt och skriva om det igår, kom på det nu. tröttnade på den rosa snabbt, och den va suddi. fast bilden jag tog nu är sjukt gammal, jag va inte ens blond där ju :c

aja, whatever, nu vet ni.


 

Av KAJSA-STINA - 3 september 2011 09:15

ska ju rida idag, är inte taggad, parino är fett jobbig. aja, iallafall. eh. ska väll snart äta frukost, drar väll vid 11;15 eller ngt, imorgon ska jag sova fett långt och gå och lägga mig tidigt idag, för att ta igen alla timmar. behövs. aha. nu ska jag kolla igenom 131 inlägg på bloglovin. chao


@ INNAN SOMMARN

Ovido - Quiz & Flashcards