plommon -

Alla inlägg den 7 september 2011

Av KAJSA-STINA - 7 september 2011 21:31

omg pallar inte mer nu, har jobbat svenska hela kvällen, ska in imorgon, men åhhhhhhh. fett jobbigt.


 

fett snygg ok 

Av KAJSA-STINA - 7 september 2011 17:02


fattar ni hur jääääääkla förvånad jag vart eller, först diskmaskin...




sen när jag skulle gå och kolla på teve, så fick jag världens chock när jag ser detta:



fattar ni hur jävla stor den är eller, värsta bion. och ni som vart hemma hos mig, ni vet hur den förre teven såg ut.........


aja, fett najs


   

Av KAJSA-STINA - 7 september 2011 16:52

skolan va bra, som vanligt lixom.

fast det regnade som fan när vi cyklade till skolan, först så cyklar jag ju hem till lovisa sen kommer emma sen så cyklar vi t skolan, det bara öste ner, vi vart helt dyngblöta, inte kul. aja, höst e höst.

när jag kom hem så vart jag så sjukt förvånad, ni fattar inte. ska visa i nästa inlägg.


orka att jag byter kläder när jag kommer hem från skolan </3 

Av KAJSA-STINA - 7 september 2011 06:45

nemen mamma står och gör inbakad fläta på mig just nu, eheh. men ska väll äta frukost efter det. GSM GÅR FORTFARANDE INTE, jag får damt på det....

aha hejdå ses sen jau


dethär va sista bilden jag tog innan jag åkte till thailand i vintras, eh. 

Ovido - Quiz & Flashcards