plommon -

Alla inlägg den 21 september 2011

Av KAJSA-STINA - 21 september 2011 21:22

fett najs, chill dag imorgon, dagen:


tystläsning

svenska

rast

slöjd

lunch

café

profil - musik

slut, FETT NAJS JAU BRO. driv.

whatever, nu ska jag sova. godnatt

nu:

Av KAJSA-STINA - 21 september 2011 19:56

BONDE SÖKER FRUUUUUUUU

Av KAJSA-STINA - 21 september 2011 19:26

 

Av KAJSA-STINA - 21 september 2011 19:20

för er som läste detta inlägg, och reagerade på att jag skrev tisdag, HAHAHAHHA trodde seriöst det va tisdag fram tills jag kom till skolan och såg att vi slutade tidigt, jag ba wut. aja. studiedag på fredag, då sticker man till ullared och shoppar sig pank, kan det bli bättre, ne.


jag just nu jau

 

yes

Av KAJSA-STINA - 21 september 2011 07:14

hann blogg idag, duschade och fixade mig, ska åka om en kvart. ska logga in på gsm också så, seya lateerrrrrrr


hade dålig hårdag så jag plattade och krusade, palla tisdagarrrr 

Ovido - Quiz & Flashcards