plommon -

Alla inlägg den 10 september 2011

Av KAJSA-STINA - 10 september 2011 22:51

fett bra statestik idag, tack.

har precis blivit proactiv och mina tänder vita, och nu ska jag dejta kudden, godnatt <3


ses imorgon för nya tag. (sa det bara för en passande bild ok)

 

Av KAJSA-STINA - 10 september 2011 20:00

och mat och leksaker, kul jag och min faster har, leker med någon slagt elefant <3


sen i vintras <3 

Av KAJSA-STINA - 10 september 2011 19:19

imorgon är det exakt 10 år sedan 2 plan flög in i twin towers. kan fortfarande inte fatta hur man har mage till att göra detta, dom måste ju planerat detta i så många år asså. att dom kan offra sina liv till att göra detta, att dom tog över planen och gjorde detta, jag kan inte fatta.





detta är den sista jag lägger ut, på denna hör man ljudet av när det krachar in i det också. hemskt.


 

förstört låter så, så, eh, läskigt.

Av KAJSA-STINA - 10 september 2011 18:48

ris. enkelt och gott :DDDD 

Av KAJSA-STINA - 10 september 2011 18:00

Av KAJSA-STINA - 10 september 2011 17:55

det gick väll bra.....  vi hoppade, och asså ah. hade parino och jag är ganska glad för det, eheh. först skulle vi hoppa hinderna i trav, sen banan i galopp, asså omg jag rider som en skadad morot, omg. inte bra. suger på att hoppa. eh. nu ska jag äta lunch och ja, jag vet att klockan är 17:65...........


gammal bild på parino men whatever. 

Av KAJSA-STINA - 10 september 2011 17:53

bara jag som tycker att denna låten är sjukt läskig?



videon är ju fett bra iaf. o.o

Av KAJSA-STINA - 10 september 2011 10:19

ska till stallet halv11, toh liten sovmorron idag ehe.

aja, åt nyss en cupcake och mamma har gjort inbakad fleeeeeeta på mig <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards