plommon -

Alla inlägg den 12 september 2011

Av KAJSA-STINA - 12 september 2011 21:25

jag kan inte blogga, inte alls, detta är nog det enda ni får nöja er med om detta fortsätter. mamma säger att det är en muskerbristning i högra sidan av magen, kan inte gå, bara sitta, har en halvtimme att flytta mig från soffan till datan. har vart hemma själv från klockan 6 till nu 21;52 och det har vart hemskt. pappa och hans jobbakompis kom med ambulansen och sjukvårdskläder och allt och gjorde mig sällskap, men fick åka direkt för att dom fick larm på en tant som va 99 år som hade svårt att andas. aja, nu ska jag sluta prata och gå till soffan igen. klarar inte mer, vill bara dö just nu.

Av KAJSA-STINA - 12 september 2011 06:50

sitter här och käkar frulle, fett gott. men jag vaknade lite sent idag så jag måste skynda,, ehehehe. ikväll ska jag på fotbolls matchen med brohan och mamma, eh. aja, ses sen.

Ovido - Quiz & Flashcards