plommon -

Alla inlägg den 2 september 2011

Av KAJSA-STINA - 2 september 2011 22:03

okej jag ska gå och lägga mig, vågar inte vara uppe mer, är så sjukt rädd omg. seriöst, omg. jag dör, aja, imrrn ska jag rida, tror jag, ja, det ska jag. men okej hejdå


random bild, eh 

Av KAJSA-STINA - 2 september 2011 20:13

 

bikini | h&m | (rea) 30kr del, 60kr totalt


HAHAHAHAHAHAH SKREV FEL PÅ VANTARNA, KÖPTA PÅ STADIUM FÖR 99KR OKEJ


Av KAJSA-STINA - 2 september 2011 17:35

nu ska jag städa rummet, behövs veeeeeeerkligen, vekligen. omg.

sen ska jag göra ett coolt inlägg, typ. lolllll


 

wtf

Av KAJSA-STINA - 2 september 2011 16:26

 

Av KAJSA-STINA - 2 september 2011 16:22

läs uppifrån och ner ok


när jag skulle svara på okejkäftig? så kom rutan upp, omg 

Av KAJSA-STINA - 2 september 2011 14:02

skolan va bra, slutade vif typ halv ett. chill jau.

eh, efter skolan åkte jag hem till lovisa, vi hoppade lite med bingo och han va fett dutti, aw söt han är <3 (för er blonda äre lovisas kakakak (kanin)).

nu ska jag och mamma upp på stan och söka efter bikinisar, fråga inte. bloggar mer sen, bye


kolmården <3<3<3

Av KAJSA-STINA - 2 september 2011 07:05

slutar tidigt, chiiiiiiilllllllllllllllllllllllllllllllll.

har inget att skriva, men aaaha, imorgon ska jag rida....

är så sjukt trött redan andra veckan i skolan, lkänns som om det gått fera månader ju.

aha hejdå


 

Ovido - Quiz & Flashcards