plommon -

Alla inlägg den 6 september 2011

Av KAJSA-STINA - 6 september 2011 22:43

sitter och fixar naglarna kl 20i11 på kvällen, fett chill, efter det ska jag göra mig iordning och gå och lägga mig, skola imorn c;


 

Av KAJSA-STINA - 6 september 2011 21:27

om tre månader har jag råd med one piece, tagga nu, nejmen hjälp mig.



skriv i en kommentar, ni får vara anonyma. 


fail bild okej, orka starta gimp nu.

Av KAJSA-STINA - 6 september 2011 19:58

jag kan inte ha ett enda par converse för att jag har en lilltå ivägen, blir så sjukt arg, kan ju inte ens gå i skorna. fast jag använder dom endå..........


 

Av KAJSA-STINA - 6 september 2011 19:48

omg det funkar inte, jorden går under -.-

nej men seriöst, det funkar inte. är sjukt sur.


till skolan nu, bion va inte bra, handlade bara om jorden typ, fiskar, undervattensdjur ja och allt detdär. men visst va det lite häftigt. eh.


efter skolan va jag med lovisa, det va därför uppdateringen inte vart så bra.....

men aja, snart börjar idol och jag ska koklklkioklkolkolka, ni fattar. aha hejs


 

Av KAJSA-STINA - 6 september 2011 07:07

mobilen gick inte igång imorse, fast nu fick jag igång den för att jag fick ta ut batterit och allt detdär. -.-

aja, sticker snart, bio idag ju


 


fein utväxt <3 

Ovido - Quiz & Flashcards