plommon -

Alla inlägg den 1 september 2011

Av KAJSA-STINA - 1 september 2011 21:43

en bikini jag vill ha är slut på hemsidan blablablabla odsgkd men åh...


filmen va fett bra, och jag lovar alla som kollar på den har iallafall gråtit en tår... lovisa grät typ hela tiden och jag med dårå......... lol. aha. eh. ska gå och lägga min tidigt idag för att sova mer, måste det, pallar inte. igår fick jag världens panik och började skrika, pappa springer inte jag och jag börjar typ hyperväntelera, creepy. så jag ska testa och sova. så ja, detta är väll sita inlägget dårå. godnatt c:


  väldigt, väääldigt, väääääääääääldigt trött kajsa just nu. omg

Av KAJSA-STINA - 1 september 2011 14:09

sitter hos lovisa, jau. jag lovar jag vart sämst på skolfotot. drfgldflhg jag och fanny hade kul när vi skulle hålla upp namnlapparna, HAHAHAH bubblan. och när vi va inne på cafet på rastet så spillde jag ut hela varmaoboyen över bordet <3<3<3<3 duktig chey

nu ska vi äta och ikväll ska vi på bio jau



Av KAJSA-STINA - 1 september 2011 06:55

vågade ju håret igår kväll, sov med det och idag är det såhär bra vågit lixom inte för mycket. aha. iår ska jag inte se ut som en ängel på klassfotor iallafall....... mitt hår bara flög förra året och jag typ kisade, fuuuuuuuult. aha kbry, sticker om en halv timme, bye


 

Ovido - Quiz & Flashcards