plommon -

Alla inlägg den 16 september 2011

Av KAJSA-STINA - 16 september 2011 21:19

ska gå och lägga mig tidigt ikväll, måste verkligen sova. är så sjukt stressad över skolan och jag får panik hur länge det är till ett lov, så jag måste sova så mycket jag kan. så nu, hopp i säng. ses imorgon :D


sakna sommar redan.. 

Av KAJSA-STINA - 16 september 2011 19:50

idol snart, fett bra. ska göra popcorn så, såklart och varm mjölk mmh. <3

hare, bloggar efter.


elefant grej, sakna kålmården <3 

meh

Av KAJSA-STINA - 16 september 2011 16:45

vilken fucking människa tycker jag bloggar för lite...?

nemen rösta, under presentationen av mig på vänster sida c:


 

eh

Av KAJSA-STINA - 16 september 2011 16:40

vet att uppdateringen suger, men tack till er som läser den även, kärlek till er:




till er andra:



ne skoja, men:


 

Av KAJSA-STINA - 16 september 2011 07:03

frdag idag, kort dag, sköööööönt.


aja, har inte så mycket att skriva, boris har sovit på mig hela natten <3<3<3<3

aha, här kommer bilder vi tog nyss,


 

okej boris såg läskig ut där, men ajajajaja. 

Ovido - Quiz & Flashcards