plommon -

Alla inlägg den 20 september 2011

Av KAJSA-STINA - 20 september 2011 21:53

är fett trött ikväll, och imorgon måste jag upp tidigt för jag ska duscha. ew.

och vetni vetni, om typ 1½ ska vi vara hundvakt, i en vecka, till en konstig pudel :D:D:D:D fatta hyper jag är, vänta, ska kolla om jag har bild :D


här hittade jag en bild:


erkänn cool hund, Sidd heteren iallafall, och han är konstig. han är rädd för svarta hundar och så är han petig. sååå söt. aha ok. nu ska jag sovaaa. dö.    

Av KAJSA-STINA - 20 september 2011 19:10


vi säger att jag har katt 

Av KAJSA-STINA - 20 september 2011 19:09

regnregnregnregnregn o.s.v


 

Av KAJSA-STINA - 20 september 2011 19:05

igår vare kabab i skolan, lovisa och jag sitter vid ett eget bor och detta är våran konversation:


jag: alla älskar kebab brur

lovisa: nej

jag: menjo

lovisa: inte dom som inte gillar....

jag: dö


 

Av KAJSA-STINA - 20 september 2011 18:26

bara jag som kommer ihår när den här spelades 24/7 på radio?


Av KAJSA-STINA - 20 september 2011 15:47

träna mer på engelska min vän.



det roliga är ju att hon heter coolafjortis på youtube också.......

och att hon tror att hon är....bra

Ovido - Quiz & Flashcards