plommon -

Alla inlägg den 15 september 2011

omg

Av KAJSA-STINA - 15 september 2011 21:38

vet att uppdateringen suger, men jag har ett liv.


chilla dag i skolan, fett bra. efter det åkte jag hem, kollade på topmodel som vanligt.


efter det kom kusig och jag, mamma och hon gick upp på stan, kollade på jacka och lite annat, sen gick vi och åt på hellas. fett gott <3


nu sk ajag sova, och boris är här och ska också sova här <3<3<3<3


hare


 

Av KAJSA-STINA - 15 september 2011 07:13

aha ok hej. hann som ni säkert märkte igår inte blogga igår på morronen, gick upp lite tidigt.

idag gick jag upp kl 05:45 och hoppade in i duschen direkt <3 fett skönt.

aha, nu ska jag snart till skolan, ikväll ska jag, mamma och kusin äta på hellas också <3 sen ska boris sova här <3


   

Ovido - Quiz & Flashcards