plommon -

Alla inlägg under september 2011

Av KAJSA-STINA - 22 september 2011 22:06

fett najs dag, torsdag. chill nivet. efter skolan åkte jag och lovisa upp på stan snabbt för jag skulle in på BR, nivet leksaks-affären, omg man blev som ett litet barn när man såg alla bratz och gosedjur överallt. men iallafall, det jag letade efter var justin bieber prylar, vilket jag hittade :D:D:D:D hade dock inte råd med sänggrejerna, men jag köpte en stor badhanduk med honom <3<3<3<3<3

sååå, imorogn blire ullared, lovisa och hennes familj kommer och hämtar mig vid 06:00, omgggg då brukar jag gå upp i vanliga fall, palllllllaaaa

sen har jag gjort massa onödiga tidsinställda inllägg till er, mohaha. aha, ska väll gå och lägga mig nu, behövs.


 

Av KAJSA-STINA - 22 september 2011 21:44

eller vänta skriver efter duschen ok


 

Av KAJSA-STINA - 22 september 2011 07:10

torsdag <333333333

nemen ska till skolan om en kvart, hejs


fail 

Av KAJSA-STINA - 21 september 2011 21:22

fett najs, chill dag imorgon, dagen:


tystläsning

svenska

rast

slöjd

lunch

café

profil - musik

slut, FETT NAJS JAU BRO. driv.

whatever, nu ska jag sova. godnatt

nu:

Av KAJSA-STINA - 21 september 2011 19:56

BONDE SÖKER FRUUUUUUUU

Av KAJSA-STINA - 21 september 2011 19:26

 

Av KAJSA-STINA - 21 september 2011 19:20

för er som läste detta inlägg, och reagerade på att jag skrev tisdag, HAHAHAHHA trodde seriöst det va tisdag fram tills jag kom till skolan och såg att vi slutade tidigt, jag ba wut. aja. studiedag på fredag, då sticker man till ullared och shoppar sig pank, kan det bli bättre, ne.


jag just nu jau

 

Ovido - Quiz & Flashcards