plommon -

Alla inlägg under september 2011

Av KAJSA-STINA - 29 september 2011 19:30

först moa och amanda, igår andré och olle. kan det bli bättre.

moa är sjukt kul och bra och bjuder på sig själv, amanda är söt och sjunger som är ängel, andré är fett snygg och har cool röst, olle när han ler, så svimmar jag nästan. åh <3


ajaajaja, FAST DOM KUNDE JU LAGT IDOL PÅ NÅGON ANNAN DAG EN IDAG, FÖR IDAG ÄR DET JU FAKTISKT ROBINSOM MEN NEJNEJNEJ, IDOL. dödödö

Av KAJSA-STINA - 29 september 2011 19:03

var vanlig, kommer alltid älska torsdagar <3

asså seriöst? fett bra.


först no-prov, gick bra troja

sen rast,

sen slöjd, jörgen är så sjukt kul så att det inte finns, världens bästa lärare, sätter på musik, säger org som: fett bra, din mammas död, fet bra, o.s.v sjukt cool han är <3

efter det vare lunch, pannkaka <3<3<3

sen cafe, rulit

sen profil, musik <3 och då gör vi grejs att man är en grupp, som ska spela en låt med massa instrument, och en ska sjunga. OCH ALLA VILL ATT JAG SKA SJUNGA? wtf lixom?

låten vi har valt iallafall:


Av KAJSA-STINA - 29 september 2011 07:18

ska snart till skolan, ska träna lite mer på no provet. ses sen.


 

Av KAJSA-STINA - 28 september 2011 21:56

omg, har panik. ska sova nu, godnatt. torsdag imorgon <3<3<3<3<3<3<3<3<3


trött kajsaaaaa

 

Av KAJSA-STINA - 28 september 2011 21:39

 

Av KAJSA-STINA - 28 september 2011 21:34

ni anar inte hur rädd jag var när denna kom upp asså


skulle bara kolla en blogg jag läst i fett många år ju??? 

Av KAJSA-STINA - 28 september 2011 21:25

 

Av KAJSA-STINA - 28 september 2011 17:05

uggs. dom svarta till stallet dock.

dom andra ska jag ha om det händer något med dom andra svarta jag har. c:


 

Ovido - Quiz & Flashcards