plommon -

Alla inlägg under augusti 2012

Av KAJSA-STINA - 7 augusti 2012 13:28

   

Av KAJSA-STINA - 6 augusti 2012 15:24

allt från bikbok 

Av KAJSA-STINA - 6 augusti 2012 12:29

2 veckor kvar till skolan nu, puh. längtar lite med inte efter tidiga och stressiga mornar :(


nu ska jag iallafall ta mig en pannkaka och sticka upp på stan med mami efter det! seyaaaaa


   

Av KAJSA-STINA - 5 augusti 2012 12:23

Av KAJSA-STINA - 4 augusti 2012 16:47

hej på er!
vaknade precis upp från en liten tupplur i hängmattan :)
idag mår jag bättre, fortfarande lite förkyld men jag kan nog leva med det!
pappa och jag tog en liten tripp till marieberg runt 2 för att jag skulle köpa nya springskor, mina andra har gett mig något som inte var så bra enligt han på intersport, fick värsta hjälpen och kursen hur allt fungerade i benen och provade typ alla skor i affären, haha :D

Av KAJSA-STINA - 3 augusti 2012 18:16

nu passar jag på att säga grattis till en av mina bästa vänner fanny, en snäll, rolig och cool kompis :D det var ju till henne vi skulle och fira, men jag vart ju sjuk natten före så jag kunde inte vara med :( men gratiiiiis <3

Av KAJSA-STINA - 3 augusti 2012 18:05

har fått några kommentarer om bilden jag la ut på instagram, och svaret är ja, jag har gjort mörkbrun dipdye!
jag är inte jätte nöjd och nu i efterhand skulle jag inte gjort det, men det är gjort och jag vill ju inte precis klippa av det, sen är jag ju väldigt ovan också för den delen.

Ovido - Quiz & Flashcards