plommon -

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av KAJSA-STINA - 8 augusti 2012 19:16

vi drar till talangen vid halv9, kommer hem någon gång mellan 12-halv1 senare.

nu ska jag fixa vidare mig, ni får ha en fortsatt bra kväll, för det ska jag!


 

Av KAJSA-STINA - 8 augusti 2012 16:32

   


min faster är just nu hemma gär i sverige för ca 3 dagar, hon bor ju i luxemburg och hon kommer hem lite till svergie dåochdå, hon har ju alltid med sig något roligt, förra gången va det ju sugrör med smak ♥ detta jag fick nu var även en sen födelsedagspresent eftersom att vi var i thailand på min födelsedag i mars.


nu ska jag nog hoppa in i duschen och göra mig iordning till talangen ikväll! kanske gör ett inlägg efter, vi får se!  

Av KAJSA-STINA - 8 augusti 2012 13:48

 


vet egentligen inte varför det står att jag just har "herrgård och trädgård" , jag har det men jag har expansionspaketen: studentliv, nattliv, arbetsliv, djurliv, året runt, jorden runt, fritid, livet i lägenhet och prylpaketen: kul för familjen, glitter och glamour, fest och bröllop, H&M, tonårsprylar, kök och badrum hem inredning, IKEA, och herrgård och trädgård. alla i ett, så jag spelar alla samtidigt :D

här ser ni -

 

Av KAJSA-STINA - 8 augusti 2012 13:46

      

Ovido - Quiz & Flashcards