plommon -

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2010

22;25

Av KAJSA-STINA - 6 oktober 2010 22:17

okej, bara ett tidsfördriv .. (a)


Tio första
- Första bästa kompis:
Maja, Elin och Linn
- Första bil: Är 11.. hej på dig
- Första kärlek: David
- Första husdjur: Kanin vid namn Alfons :P
- Första semester: Thailand, haha 8 månader gammal ;)
- Första jobb: Fortfarande 11 år :)
- Första köpta skiva: OJ oj ojjjj det mins jag inte lilla du..
- Första piercing: Öronen
- Första konsert: kommer nt ihåg det häller

Nio sista
- Sista alkoholdrycken:
Dricker inte..

- Sista bilfärden: haha, mins inte :F
- Sista filmen du såg: space buddies säkert ;)
- Sista ringda telefonsamtal: Mamma
- Sista bubbelbadet: minns inte..
- Sista spelade CD: vet inte...
- Sista kyss: Kommer inte ihåg
- Sista gången du grät: hahahaha vet inte ..
- Sista måltiden: chilikassler tror jag

Åtta har du någonsin
- Dejtat en av dina bästa kompisar:
nejjj
- Blivit arresterad: Nepp
- Blivit kär vid första ögonkastet: Har väl hänt (aa)
- Varit på tv: Nää tror inte det iallafallll :F
- Fått ditt hjärta krossat: No
- Sagt att du älskar någon utan att mena det: jaa
- Haft ett one night stand: va?
- Busringt till någon: 123456789 gånger minst

Sju saker du har på dig
- 1.
Linne
- 2. Tröja
- 3. Strumpor
- 4. Armband
- 5. Snoddar
- 6. Byxor
- 7.  Trosor

sex saker du har gjort i dag
- 1.
Vart med: fårintesäganamnet
- 2. Ätit
- 3. Suttit vid datan
- 4. Pratat i telefon
- 5. Gått
- 6. Skrattat

Fem favoritsaker
- 1.
Datorn
- 2. Min mobiltelefon
- 3. Sängen
- 4. Bloggen
- 5. Kläder


Tre val

- Tacos eller pizza: Beror på brorr
- Öl eller vin: Ingen kommentar
- Idol eller Let´s Dance: Oj, båda ääger

Två saker att göra innan du dör
- 1. Se Justin bästa
- 2. Hoppa bungujump

En sak du ångrar 
- 1. Att jag inte skulle sitta som jag gör nu, för nu kommer mitt ben att somna..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 18:25

nu kommer jag börja blogga på min nya blogg, ja har inte alls vart bra på att blogga men nu ska jag verkligen ta tag i det, lägg in den på minnet, nattstad.se/kajsastina ...

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 17:12

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5300950876 " ...

Av KAJSA-STINA - 18 november 2012 23:00

Av KAJSA-STINA - 4 november 2012 21:59

Av KAJSA-STINA - 3 november 2012 17:41

   

Ovido - Quiz & Flashcards