plommon -

Direktlänk till inlägg 5 februari 2011

19;02

Av KAJSA-STINA - 5 februari 2011 19:02

TIDSFÖRDRIV för att jag inte har ngt liv.


Ta fram din telefonlista och blunda, bläddra neråt och låt den personen du stannar på fylla ut dina svar
Namn: jennifer mörk
är fyller han/hon år?: ingen jäkla aning?
Vart träffade du han/hon?: skooolaaan
Tycker du om honom/henne?: ja, hon är shysst (y)
Beskriv honom/henne: rolig, snäll, söt typ :D
Namn: lennart , fan att det blev pappa.
Har ni träffats?: ja?
Är ni bra vänner?: om jag säger såhär, vi är släkt.
Kan du lita på han/hon?: ja
Hur länge har ni kännt varandra?: sen jag föddes ? haha
Beskriv honom/henne: pappa. xdd
Namn: elin bertholsson
Var träffades ni första gången?: dagis för 10000+ år sen.
Är personen viktig för dig?: ja ♥
Namn: FAAAAAAAAN. hickan.
Hur länge har ni känt varandra?: typ sen lekis.
Har du kysst honom/henne?: nä.
Kan du berätta hemligheter för den personen?: ja ..
Namn: Lina sötaste mattsson ♥
Är ni släkt?: ja, systrar forever :*
Hur är han/hon till sättet?: bäst.
Känner du honom/henne bra?: ja, utochin :P
Namn: josefine
Hur gammal?: 11 tror ja.
Bor?: vet inte
Hatar du personen?: njaa
Namn: michella
Har du kramat henne/honom?: hm, nä
Har du sett personen full?: nej
Är personen äldre än du?: nej
Namn: thomas (XD)
Är han/hon vacker?: HAHA VACKRAST
Minne av personen?: har inga, säriöst, han var min tränare?
Har du hennes/hans msn?: haha, tror inte ens han har?
Namn: filippa södenholm
Står han/hon nära dig?: ganska !
Har du kramat personen?: jaa
Har du varit förtjust i honom/henne?: hah, nä
 
 
Ingen bild

Jennifer Mörk

26 februari 2011 17:19

<3 haha <3

KAJSA-STINA

26 februari 2011 17:45

hihi ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 18:25

nu kommer jag börja blogga på min nya blogg, ja har inte alls vart bra på att blogga men nu ska jag verkligen ta tag i det, lägg in den på minnet, nattstad.se/kajsastina ...

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 17:12

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5300950876 " ...

Av KAJSA-STINA - 18 november 2012 23:00

Av KAJSA-STINA - 4 november 2012 21:59

Av KAJSA-STINA - 3 november 2012 17:41

   

Ovido - Quiz & Flashcards