plommon -

Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

20;10

Av KAJSA-STINA - 13 februari 2011 20:10

vad sägs om bilder ifrån thaii, bara för att jag har tråkigt, och det kommer inte vara alla. för att jag inte kan ladda upp mer bilder denna månaden.. eller jo, men inte lika snabbt. -.-''''

men ni får 277 stycken :D ♥

ni kommer få se en massa blombilder, bara för att mamma tvingade mig att ta på det.

hästar, och när jag rider, och du, HÄSTARNA SKA VARA SMALA, DOM ÄR BYGGDA SÅ !!

muslimskt bröllop xd

fiske ♥

och massa annat ..


klickbara'

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       


GUUUUUD vad jag längtar tillbaka asså ♥  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 18:25

nu kommer jag börja blogga på min nya blogg, ja har inte alls vart bra på att blogga men nu ska jag verkligen ta tag i det, lägg in den på minnet, nattstad.se/kajsastina ...

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 17:12

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5300950876 " ...

Av KAJSA-STINA - 18 november 2012 23:00

Av KAJSA-STINA - 4 november 2012 21:59

Av KAJSA-STINA - 3 november 2012 17:41

   

Ovido - Quiz & Flashcards