plommon -

Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

21;40

Av KAJSA-STINA - 16 februari 2011 21:40

TIDSFÖRDRIV

 

Nämn något som gjorde dig glad igår: oh shit, vet inte.
Vad gjorde du kl 08 imorse: va i skolan?

Vad gjorde du för 15 min sedan: satt vid datan..

Det sista du sa högt: ja jag skaaaaa.

Det senaste någon sa till dig: nu går du snart och gör dig iordning va?

Vad har du druckit idag: mjölk. haha.

Vad var det senaste du åt: pasta ♥

Vad var det senaste du köpte: godis till mami och papi ♥

Vad är det för färg på din ytterdörr: typ bajs brun och vit. båsa lixm ;3

Vad är det för väder hos dig nu: kallt, och snö rå.

Godaste glassmaken: hemmagjord daimglass ;P

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: vet inte.

Sover du tungt: nej, jag sover lätt. xd

Drömmer du mardrömmar: händer väll.

Trivs du med ditt jobb: ja, mh, nä.

Favoritklädsel: shorts och linne klart (y)

Favoritlåt just nu: take me along - miley cyrus.

Vad ser du om du tittar till höger: rästen av mitt fula rum ;3

Vad gör dig glad just nu: sängen, för att jag är trött.

Vad ska du göra härnäst: tvätta mig. mahaha

Höger eller vänsterhänt: båsa, fast mest vänster.

Humör just nu: trött som tuusan.

Favoritgodis: lakris tror jag.

Kläder just nu: pyamas typ.

Sommarplaner: grönan med lovisa, ridläger, massa minnen av allt haha. ♥

Hur många kuddar sover du med: 4 + häst.

Spelar du något instrument: ah trumpet lixm.

Morgon eller nattmänniska: dag höhö

Vad är viktigast för dig: familjen och vänner ♥

Är du kittlig: ja du.

Snarkar du: kan hända.

Stjärntecken: fish ofc (y)

Äckligaste insekten: nyckelpiga ush.

Längtar du mest efter just nu: sängen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 18:25

nu kommer jag börja blogga på min nya blogg, ja har inte alls vart bra på att blogga men nu ska jag verkligen ta tag i det, lägg in den på minnet, nattstad.se/kajsastina ...

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 17:12

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5300950876 " ...

Av KAJSA-STINA - 18 november 2012 23:00

Av KAJSA-STINA - 4 november 2012 21:59

Av KAJSA-STINA - 3 november 2012 17:41

   

Ovido - Quiz & Flashcards