plommon -

Alla inlägg under maj 2012

Av KAJSA-STINA - 22 maj 2012 21:42

vi red i söndags och hon har aldrig ridit och hon galoppera och hon ramlade nästan och Lollo Emma och jag dog av garv sen när vi var klara hon lämnar och boxdörren öppen så att hennes häst smiter ut och det ända hon sa va "hästen går uuuut (a)" och pekar på den. lololMaisa kan ta sig fast hon är en HÄSTFILE <3

Av KAJSA-STINA - 20 maj 2012 21:15

bloggar om allt imorgon, nu är jag trött och pallar verkligen inte mer.

känner mig helt utpumpad, uh

godnatt

Av KAJSA-STINA - 19 maj 2012 14:39

hej allihopa!

jag bloggar ju inte så mycket nu eftersom att vi är i sommarstugan utan internet, klarar mig hyffsat bra utan tycker jag, har ju min iphone så jag kan ju kolla facebook och sånna saker (y)

det kommer bilder när veckan drar igång igen!


nu blir det kalas hos mina kusiner, eller ja, kalaset är hos min kusin som fyllde 1   7 (tror jag) den 5 maj. så vi ska åka nu! vi ses väll någongång, pos


ni får en iphone dagensoutfit idag, glömde systemen i stugaan, jajaaaaaaaaaa hejdå

eller förresten, måste böja till topparna med plattångennnnnnnnnnn

Av KAJSA-STINA - 18 maj 2012 12:11

       


grattis älskade pappa, du fyllde år igår men jag har ingen aning om hur gammal du vart men jag älskar dig ♥ 

Av KAJSA-STINA - 16 maj 2012 16:20

kommer inte blogga så mycket nu ons-sön, vi ska vara i stugan och chillaaaaaaa

men jag kanske slänger in något inlägg från iphonen, vi ses!


Av KAJSA-STINA - 16 maj 2012 16:16


nina - typ jaaaa, hon har alla pengar. thats it :)

jonna - tack! ska verkligen försöka bli bättre på det, lovar! :)



Av KAJSA-STINA - 16 maj 2012 07:20

sticker till skolan snart, vi ses sen.


 

Ovido - Quiz & Flashcards