plommon -

Alla inlägg under maj 2012

Av KAJSA-STINA - 10 maj 2012 07:00

sticker mot torsdagen och nationellaprov, :)

vi ses sen!


 

Av KAJSA-STINA - 9 maj 2012 21:22

åh herregud va jag fick besökare idag då, har ni saknat mig så mycket.

idag var jag med lovisa efter skolan. vi gjorde ingenting speciellt, satte upp mer bilden på min bieber vägg. imorgon är det nationelltprov i engelska igen. på söndag ska jag på klassresa med min älskade klass, vi kommer hem på måndagen dårå. kloten ska vi till. TAGGAAAAAAAA, fett kul.


men nu ska jag sova, natti


vill  ni fortfarande se bilder från thai? kan ta mig dit att ladda upp bilder till er nu när jag har bloggat så dåligt. vill niiiii? huh? ha? 

Av KAJSA-STINA - 9 maj 2012 07:00

ÄNTLIGEN FUNGERAR BLOGGPLATSEN FÖR MIG!!!!!!!!!!!!11

har endå inte hänt så mycket när jag inte har bloggat.

idag suger vädret och jag ska dra mig till skolan snart, typ. pus

Av KAJSA-STINA - 7 maj 2012 06:58

   

Av KAJSA-STINA - 7 maj 2012 06:55

jag var taggad på att blogga för exakt ett år sedan:



åhåhåhhå, jag vill blogga så nu också :( 

Av KAJSA-STINA - 6 maj 2012 19:59

 

Av KAJSA-STINA - 6 maj 2012 19:49

var ju på stan med mami idag, dethär fick jag med mig hem. inget speciellt, en ny väska och lite annat :)



sen tog mamma och jag varsin mjukglass på BaraVara :)


      

Ovido - Quiz & Flashcards