plommon -

Alla inlägg under maj 2012

Av KAJSA-STINA - 15 maj 2012 19:00


presenter till kusin | present till pappa | presenter till lovisa | tubtop till min själv | olja till håret till mig själv | saltvattenspray till håret till mig själv |

Av KAJSA-STINA - 15 maj 2012 17:27

som ni vet var ju jag och min klass på klassresa 13:onde-14:onde (söndag-måndag), vi har haft skit kul, verkligen. vi var vid KLOTEN!

först fick vi inkvartera oss i alla rummen, alla tjejer som var med fick ett eget rum, AWESOMEEEE


mys 


senare på dagen åt vi lunch och gjorde aktiviteterna i grupperna man kunde göra där, sen fick vi fritid och hade bara allmänt roligt allihopa! på kvällen så hängde nästan hela klassen i tjejernas rum och några snackade med en annan klass från uppsala som var där, vi fick inte gå ut till dom så vi snackade med dom i källarn fast vi inte fick, lolz.


dagen efter packade vi och åt frukost.

sen var det dags för SUMOBROTTNING! :D sjukt kul, här får ni massa bilder: klickbara' (film längre ner från när jag kör med filippa)

                                       


sen fick vi köra blåsrör också, det var ju lite skojsigt! :)


här får ni lite bilder på omrödet där det låg, det var verkligen jättefint där!

             


mys i sofforna: (inte hela klassen)

 


HÄR ÄR FILMEN NÄR JAG KÖR SUMOBROTTNING MOT FILIPPA! (hon vinner överlägset ok) 


HAHAHAHAHAHA, gjorde sjukt ont när jag vart nockad 0:37 , men jag älskar dig ändå filippa <33<333

Av KAJSA-STINA - 14 maj 2012 22:01

har haft sjukt kul osv.

berättar om allt imorgon efter skolan och stan med mamma, jag lovar. ni får bilder och en film när jag och filippa kör sumobrottning! :) mycketmycket roligt :D

men vi har inte sovit så mycker inatt, så jag ärjätte trött och måste verkligen sova nu.

godnatt <3


Av KAJSA-STINA - 12 maj 2012 15:48

köpte shorts och lite annat på stan, osvosvosovsovsoovsovsosv.

nu ska jag åka till lovisa, så vi ses på måndag :)

bye


 

Av KAJSA-STINA - 12 maj 2012 09:29

var tvungen att vakna tidigt idag, lilla mamma och jag ska upp på stan för att jag måste ha några shorts.

sen inatt typ ska jag typ sova hos lovisa, så åker vi till skolan + klassresa imorgon :)

vi kommer hem på måndag så jag kommer inte blogga alls. ska ha sjukt bäst med världens bästa klass ♥

aja, vi ses lite senare.


 

Av KAJSA-STINA - 11 maj 2012 18:31

               


jag är med lollo 

Av KAJSA-STINA - 11 maj 2012 07:27

idag är det freeeeeeedag <3

emmas mami kunde skjutsa oss till skolan idag för att vädret suger.

vet inte när dom kommer men aja.

slutar halv1 idag så det är ju chillpill.

ses sen. pussssssssssss


Ovido - Quiz & Flashcards