plommon -

Alla inlägg under maj 2012

ehe

Av KAJSA-STINA - 3 maj 2012 17:16

bakade igår btw


     

Av KAJSA-STINA - 3 maj 2012 08:37

sticker till tandläkaren, sen till skolan, om...10 minuter.

måste borsta tänderna och stuffs nu.

men vi ses sen, puss


 

Av KAJSA-STINA - 2 maj 2012 21:17

skolan var bra, fick satans damp på maisa på NOn för att hon tror att hon är rolig och sitter och drar bort min skyddsplats på min iphone som kostade 199kr (asså skyddsplasten era retards) på clasolsson ditt lilla äckel, ge mig pengarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

sen på musiken skriver vi låtar i grupper och spelar osvosvosv, jag, fanny, lovisa, emma, irma, maisa, filippa och julias ÄÄÄÄÄÄÄÄGEEEEEEEEEEER

okej nu har jag satans ont i huvet så nu ska jag sova. har pyttepyttepytte sovmorgon imorgon för att jag ska till tandläkaren untzuntz OMG JAG SKA TILL TANDLÄKAREN OMGOMGOMGOGMOGM

nej godnat


SAKNAR THAI SÅ SJUKT MYCKETTTTTTTTTTTT 

Av KAJSA-STINA - 2 maj 2012 16:32


visste ni att jag alltid byter om, tvättar bort smink och sätter upp håret när jag kommer hem från skolan? nu vet ni! 

Av KAJSA-STINA - 2 maj 2012 07:07

känns inte som om det är onsdag, det känns som om det är måndag, fast det är ju braaaaa, snart helg ♥'

aja, ska iallafall snart sticka till skolan, ska göra klart matteläxan nu före så ja, vi ses sen. pushej


 

söt 

Av KAJSA-STINA - 1 maj 2012 17:53

vi sov ju i stugan, jag vaknade vid 9 och gick ner och åt frukost. sen gick jag ut och hjälpte mamma i trädgården, jobbade på mitt lilla sommarprojekt ♥

sen ringde lovisa, hon undrade om hon fick komma över dagen. så hon kom och vi cyklade, skrattade och spelade örebro spelet i ca TRE timmar, HAHAHAH, vi har fortfarande inte tröttnat, åh, cp. sen vid typ 7 så cyklade ner och tog kort på solnedgången :)

hon stannade till 21.00, och jag lärde henne älska m&m nivet, omnomnom.

det var min valborg, skulle egentligen åkt med pappa till brasan och fyverkerierna vid 22.00, men vi satt hemma och kollade på Alcatraz (?) istället.


bilder från måndagen -


           

Av KAJSA-STINA - 1 maj 2012 17:47

senare på söndagen, skjutsade vi hem Lina till sig, sen åkte jag, mamma och pappa ut till sommarstugan! det kom plötsligt för mig och det är därför jag inte har bloggat, ledsen för det, men vi har ingen dator när just nu... när vi kom dit så vart det översvämmning i köket, diskmaskinen bara läckte och läckte så det vart typ 20cm vatten över hela golvet, haha kaos. fick springa allt jag hade till pappa på golfbanan så sprang vi tillbaka. jag, mamma och pappa fick ta flera tusen handdukar överallt. omg


bilder från söndagen -


           


snart sommar hörrni ♥ 

Av KAJSA-STINA - 1 maj 2012 17:43

senare på lördagen kom ju lina, vi hade allmänt kul och åt kebab och massa andra godsaker, så kollade vi på typ 2523432 filmer, men bara typ 10 minuter av varje, det vart typ 2 vi kollade helt klart på :D

bilder -


         

Ovido - Quiz & Flashcards