plommon -

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av KAJSA-STINA - 5 juli 2011 20:45

tidsinställt.


ovisad bild på mig, ( ego )


kålmården bby. 

Av KAJSA-STINA - 5 juli 2011 17:09

lol hej, har börjat skriva/säga lol hela tiden omg.

sticker t anna om 10 minuter, ses imorgon. hare ( HAHHAAHAH )

bajs


lol kolla denna skönhet, fast ne, kålmården ( VET FAN ATT DET HETER KOLMÅRDEN MEN WHATEVER ). 

Av KAJSA-STINA - 5 juli 2011 14:16

nu drar jag t tandläkarn, önska mig lycka till :'c


   


garv på sista bilden. 

Av KAJSA-STINA - 5 juli 2011 13:40

omg hej, pappa tog datorn ifrån mig igår så jag kundeinte blogga. snälla papa, men jag älskar honom ändå ♥

älskar att jag har fått min data nu, DEN HAR BLIVIT FETT SNABB, puss på det.

ikväll ska jag t anna, men tjejorna. film kväll och sova i tält blev det va? :D

aja, gör kanske ett tidsinställt inlägg till er om jag får minst en kommentar på dethär inlägget.

pusshej nu ska jag snart till tandläkarn, OMG TANDLÄKARN, fett.


puss lovisa ♥ 

Ovido - Quiz & Flashcards