plommon -

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av KAJSA-STINA - 17 juli 2011 21:47

mår inte bra, har hjärnskakning, ramlade av hästen, han snubblade i tölten så att båda fram-benen vikte sig och jag föll framot i en jävlans fart och hamnade på hakan, fick ett jävla sår på hakan och det blödde ifrån och fyfan vad ont det gjorde. fick en liten hjärnskakning och sitter med den nu, har aldrig haft såhär ont i huvet, aldrig. fast tack till hjälmen jag hade på huvet asså, omg. höften, knät och armbågen klarade sig inte häller. är inte på humör, orkar verkligen inte blogga just nu. men tack för en lyckad dag och gud vad jag älskar hästen asså ♥ och tack att hästen klarade sig, han blev liggandes en stund men sen så ställde han sig upp, vilken dag.

Av KAJSA-STINA - 17 juli 2011 08:31

sticker och rider islandshest nu, kommer hem vid 3 kanske typ ah, hejssssssss

Av KAJSA-STINA - 17 juli 2011 00:16

jag och lovisa har kul mitt i natten ok



den som inte garvar, vettefan

Ovido - Quiz & Flashcards