plommon -

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av KAJSA-STINA - 2 juli 2011 21:47

okej, idag har jag inte gjort så mkt, vi sov i stugan och imorse så åkte pappa och jag in till stan och fixade i lägenheten, så att man kunde komma in i ngra rum o.s.v ah.

det har lixom inte hänt så jätte mkt.

inte imorgon häller, ne.

nu ska jag kolla på tv, godnatt och hare bra.

Av KAJSA-STINA - 2 juli 2011 18:33

random saker ni kanske inte visste om mig.


= jag älskar vaniljsås, verkligen.

= jag kan spela shack, men jag suger på att göra det.

= jag har as bra tålamod, kan stå i tillexempel en kö jätte länge utan att klaga.

= jag skulle aldrig kunna levt utan data.

= jag hatar lägenheten vi har flyttat till.

= jag kollar nästan aldrig på tv.

= jag är jätte bra på att spara pengar, men när jag har hittat ngt att slösa det på gör jag det.

= och pengarna brukar oftast gå till kläder och random saker som plast låssas pistoler och plast bollar.

= jag gillar inte hästar speciellt mycket.

= plus att jag är rädd för dom.

= jag laddar min mobil varje natt, även om det är fullt.

= jag älskar simpsons.

= jag har inte vart inne på bildagbok på väääääääääldigt länge.


aha, jag har ett kul liv. 

Ovido - Quiz & Flashcards