plommon -

Direktlänk till inlägg 2 juli 2011

18;33

Av KAJSA-STINA - 2 juli 2011 18:33

random saker ni kanske inte visste om mig.


= jag älskar vaniljsås, verkligen.

= jag kan spela shack, men jag suger på att göra det.

= jag har as bra tålamod, kan stå i tillexempel en kö jätte länge utan att klaga.

= jag skulle aldrig kunna levt utan data.

= jag hatar lägenheten vi har flyttat till.

= jag kollar nästan aldrig på tv.

= jag är jätte bra på att spara pengar, men när jag har hittat ngt att slösa det på gör jag det.

= och pengarna brukar oftast gå till kläder och random saker som plast låssas pistoler och plast bollar.

= jag gillar inte hästar speciellt mycket.

= plus att jag är rädd för dom.

= jag laddar min mobil varje natt, även om det är fullt.

= jag älskar simpsons.

= jag har inte vart inne på bildagbok på väääääääääldigt länge.


aha, jag har ett kul liv. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 18:25

nu kommer jag börja blogga på min nya blogg, ja har inte alls vart bra på att blogga men nu ska jag verkligen ta tag i det, lägg in den på minnet, nattstad.se/kajsastina ...

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 17:12

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5300950876 " ...

Av KAJSA-STINA - 18 november 2012 23:00

Av KAJSA-STINA - 4 november 2012 21:59

Av KAJSA-STINA - 3 november 2012 17:41

   

Ovido - Quiz & Flashcards