plommon -

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av KAJSA-STINA - 29 juli 2011 22:18

vart inget anna, vart ingenting. okej nu låter det som att livet är över, men det är det ikke :D:D:D woho. aja, har sulat i stugan och haft det chill jao. aja, den är datan suger att blogga på, så jag uppdaterar bättre imorgon, seya.

Av KAJSA-STINA - 29 juli 2011 18:55

Det finns 102 kvinnor som har förnamnet Kajsa-stina. Av dessa har 75 namnet Kajsa-stina som tilltalsnamn.


HAHAHHAHAHA 75 </3  cool jag är, testa du också här: http://www.scb.se/Pages/NameSearch____259432.aspx

Av KAJSA-STINA - 29 juli 2011 14:24

åhhhhhh, asså shdfsjdhfkjhdkjhsdhfksdhf


BLOGGEN:


PICNIK.SE:


YOUTUBE: 


FATTAR NI HUR FÖRBANNAD JAG ÄR ELLER?!?!?!?!?! 

Av KAJSA-STINA - 29 juli 2011 14:20

ja precis kdsfkshdfjjfjkdfkhj

denna ruta kom upp:

ah ni ser.

osdglfdhgjfdhjgjhf den har ALDRIG kommit upp förut, AAAALDRIG.

dfhodfkjhdjfkdh kan ju inte ens kolla statestiken sfhkjsdfjkdhjfkjh PAPPA

Av KAJSA-STINA - 29 juli 2011 14:02

mojsade om lite på bloggen. tyckte det behövdes faktiskt.

visstvisst, det kanske ser ut som värsta emo bloggen men whatever den är tillfällig </3

ska göra du finare header och bakrund  när jag har tid, när vi inte är så mycket i stuga o.s.v nu ska jag äta tårta. bä

Av KAJSA-STINA - 29 juli 2011 13:18

meh, det gick ju inte att få större en såhär. men iallafall. nu ser ni dom iallafall :D:D:D:DD:D:DD:D:D nu behöver jag inte göra klockslag mer. och varför jag gjorde det, va för att man inte såg dom andra, eller man såg dom lixom inte. aja, woho.


bild från kolmården. <3 saknar dig redan lovisa, tur att det bara va en vecka heehhehehehehe :D 

Av KAJSA-STINA - 29 juli 2011 13:16

FATTAR NI VAD JAG SKA GÖRA NU VA?



ÄR SJUKT GLAD, NU KAN JAG ÄNTLIGEN HA RIKTIGA RUBRIKER, YAAAAAAAHOOOOOO. :D:D:D:D:D:D:D 

Av KAJSA-STINA - 29 juli 2011 10:20

idag gick jag upp tidigt, nivet "tidigt" klockan 10. ah.

ska t kusinen och fira massa namnsdagar, ah sånt gör vi fattaru.

nemen joel har haft, mamma har haft, jag har på tisdag :D:D:D:D:D:DD

jag får alltid paket på min namnsdag (a) fast idag ska vi bara äta tåta. 'tårta'.

ikväll drar man väll till anna, eller jag vet inte, vart det ngt? aja, svara anna.

woho nu ska jag platta håret, bloggar sen :D


HAHAHHAHAHAHAHAHAHHA så himla ful, ser ni att jag har värsta utväxten också?!?!?! 

Ovido - Quiz & Flashcards