plommon -

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av KAJSA-STINA - 6 juli 2011 22:53

ska duscha nu, imorgon ska jag på utflygt. godnatt och hare. mh.

Av KAJSA-STINA - 6 juli 2011 22:33

JÄVLA DOMMARE, DET VA MÅL OCH HON BA: HEJ DET VA OFFSIDE, sdgufksdhgfgdhgfh DET VAR DET FAN INTE, DET VA MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL.


FAST DOM VANN EN DÅ <3<3<3<3<3<3<3

Av KAJSA-STINA - 6 juli 2011 22:10

dsjfhlekhgdhadhgkadjfglhdfghfkjhgkjfhjk u.s.a gjorde mål 

Av KAJSA-STINA - 6 juli 2011 22:06

* byte för svenskorna på fotbollen *


jag - vem kom in, therese alsammar (?) ? 

pappa - hon simmar ju?!

jag - aha akej

mamma - hon simmar väl

jag - ehehhehehe.

Av KAJSA-STINA - 6 juli 2011 21:59

omg hej, vad gör ni? ( vet att ni inte kommer svara men jag är iallafall trevlig ).

va ju och badade förut, men anna och emma backlund jao. 

söta vi är i rushkanorna asåsåsåså.

aja, ska dit snart igen, ahahha. lol. 

jag är hyper för att sverige leder mot usa omgogmogmg, 2-0 ??!?!?! fattar ni vad detta betyder? ne.

nu ska jag göra tidsinställda inlägg till er för imorgon ska jag, mamma och pappa på utflykt, ( lol )

shaobella jao.


gott mh.  

Av KAJSA-STINA - 6 juli 2011 14:44

loooooooooool läskig dag :'c

fett läskiga ringer, först värsta turken, som typ inte kan svenska ba: hej är marita andersson där va? men turk röst ( jag har inget imot turkar ok ). jag ba: hon är inte hemma just nu.

och nu ringde värsta tanten och hette ebba ( lol ), hon lät som astrid lindgren och va as snäll, aja. väntar på pappa för att åka och hämta bikini och åka och bada lol. pusshej ♥

Av KAJSA-STINA - 6 juli 2011 14:43

 

Ovido - Quiz & Flashcards