plommon -

Alla inlägg den 19 december 2010

Av KAJSA-STINA - 19 december 2010 22:08

imorgon skolaaaaaaaaa ://

fast på tisdag blir det pulka och skridskor vid svanpen typ :DD

och på onsdag ; JUUUUULLOOOOOOOOOOV

på torsdag chhhiiiillll

OCH PÅ FREDAG ÄR DET JULAFTON.. då blir det att åka till kusinerna ♥

på lördag så blir det jul hemma :D med faster och så typ tror jag ;)


nu ska jag sova, somnade ju ett inatt, och vaknade nioo :D hon filippa asså.

och looooviiiisa är läskig när hon får utbrott.

+ att jag hade med mig kameran, min lilla. så det kommer bilder ngn dag ! :D ♥


goonaattt ♥


och såklart thaii på nyårsafton ♥  

Av KAJSA-STINA - 19 december 2010 18:45

dagens låt ♥



every rose has its thorn - miley cyrus :)


OCCCCCCH, jag har fått kommentarer om att när jag lägger ut dagenslåt, så är det inte justin bieber (?)

asså jag fattar inte vad dom tänker, vadå? vill dom att varje inlägg ska vara om justin bieber eller !? visst, jag kan göra det till det, en riktig 'fan' blogg om JB.

nej, jag skoja. men asså säriöst?

jag lysnar på justin bieber oregelbundet, men det skulle inte vara kul om jag bara la ut det.

iallafall, jag har tagit bort kommentarerna nu.

Ovido - Quiz & Flashcards