plommon -

Alla inlägg den 25 december 2010

Av KAJSA-STINA - 25 december 2010 23:12

hinner värkligen inte blogga. pappa har redan dödat mig. :((

haha julia *sadfejssssssssssss* :( HAHAHHA

imorgon blir det marieb med anna, vi ska fika. och sen så ska vi fika. och sen tror jag vi ska fika eller liknande. jaja, godnatt ♥

jete jete glad kajsa i ny tröja :D tack stig & joel ♥  

Av KAJSA-STINA - 25 december 2010 14:36

jao, hej :D


lägger ut bilder på allt sen när jag har fått mer, för det typ kommer lite folk klockan 4. HAHAHAHAHAHAHA åh, jag har jätte kul.

måste ju passa på.

åker ju på fredag.. :/

aja, nu ska jag typ leka med barbie - naej jag skoja.

hejdåå ♥

jäääätte glad kajsa som sitter här och kollar på ica jerry ♥  

Av KAJSA-STINA - 25 december 2010 00:02

nu är julen över, klockan är 00.02 .

nu måste man vänta väldigt länge efter nya julklappar, ELLER VÄNTAA! JAG FÅÅR JU IMORGON OOOOCKSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ♥

aja, sovgott ♥


nu är jag inte lika glad.......  

Ovido - Quiz & Flashcards