plommon -

Alla inlägg den 22 december 2010

Av KAJSA-STINA - 22 december 2010 23:02

 DAGENS OUTFIT :D

 

älska sverigetröjan ♥

 

Av KAJSA-STINA - 22 december 2010 20:59

TIDSFÖRDRIV

 

 

 

 

Du heter: sickan-ks-bieber..


 Du samlar på: pengaaaar

Gröna eller röda äppelen:det beror på

Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen.

Gillar du golf: nej

Har du kysst någon under den senaste veckan: noepp

Vilken tid gick du upp idag: kvart i 8

 Har du sovit i din egna säng inatt: nej, jag sov på golvet...

Har du strumpor på dig nu: men nej.

Hur svarar du i telefon: Hej det är kajsa-bajsa

Vad ska du göra ikväll: sova

Vad ska du göra imorgon: sova

Var vill du bo när du blir stor: sovare

Är det okej att gråta: nej, inte utan anledning xdd

När grät du senast:typ, vet inte.

Vilken årstid tycker du bäst om: sommaaaaaaaar

Vad skulle du göra om du vann en miljon: o shhhiiiitt

Glasögon eller linser: linser, fast assa jag använder inget. ; )

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nejjjjjjjj

När går du upp ur sängen en helgmorgon: olikaaaaa
Har du piercing: nej. och nej, inte öron häller din emh,ja.

Vill du gifta dig: inte nu :o
Vill du ha barn:inte nu :o 
Solar du ofta: ja, i thaii ♥
Gillar du att dansa:jaaa, balett ♥

Är du flygrädd: nej. bara fula propeller plan i thaii.

När fyller du år: 9 marz

Hur vig är du: HAHAHAH
Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk ♥

Vilken är din favoritglass: typ nogger mint :D
Tror du på ett liv efter döden:
nepp
Är du kär:
ja.
Tycker du om sushi: jag vet väll inte, jag nämligen aldrig smakat.

Vad äter du helst när du ser på film: nått gott :P
Bor dina föräldrar tillsammans:ja

Är du morgon-eller kvällsmänniska: kväll HAHAHHA

Vilken ögonfärg har du:
blå, grön, gul och grå, du ?
Vilka hårfärger har du haft: har blont.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: fattar inte :/
Är du beroende av något: ja, av väääldigt mkt.
Röker du: JAAAAAAAAAAAa
Vad gör du på helgerna: chillar
Vad var det senaste du skrev på msn: 

jag med, fast jag gör tidsfördriv på bloggen. det är kul.



Önskar du att du bodde någon annanstans: ja.
Vem kramande du senast: pappa
Saknar du någon nu: Ja

Hur många lampor har du i ditt rum?: 8, och ja, jag var tvungen att räkna :)
Var du glad igår: typ ja.
Vad är din favoritfärg: rosa och lila ♥

Hur ser ditt rum ut:
orkar inte förklara.
Känner du dig värdelös: inte nu.
Känner du någon som har tagit självmord: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja.
Vem kramande du senast: pappa
Saknar du någon nu: Ja

Hur många lampor har du i ditt rum?: 8, och ja, jag var tvungen att räkna :)
Var du glad igår: typ ja.
Vad är din favoritfärg: rosa och lila ♥

Hur ser ditt rum ut:
orkar inte förklara.
Känner du dig värdelös: inte nu.
Känner du någon som har tagit självmord: Nej


heeeeeej ♥ haha

Av KAJSA-STINA - 22 december 2010 20:32

här är bilderna från när jag, emma och lovisa sov över hos filippa lör-sön ♥

haha :* älskar er tjejor ♥


doooriiis  

dooriiis  

doooriiis  

ngt papper typ.  

emma och doris  

doris  

oj, jag  

emma och lovisa  

jag  

min hezt ♥  

emma och lovisa  

min strumpaaaa  

doris  

doris   

doris  

lovisa  

filippa med kort :)  

doris  

doris  

doris  

doris    

filippa och doris  

typ doris och filippa    

jah uppochner  

jag och mitt plåster som jag älskar ♥  

filippas strumpor  

emma och lovisa 

min mobil menyy  

emma  

lovisa i sin gungstol  

emma  

Av KAJSA-STINA - 22 december 2010 19:42

INVIGER JULLOVET MED EN JÄÄÄÄÄÄÄÄTTE FIIIIIIIIIN BIIIIIIIIIIILD :D:D:D:D:D






du kan kalle mig för guldlock och cp. hoppas alla har humor :)  

Ovido - Quiz & Flashcards