plommon -

Alla inlägg den 23 december 2010

Av KAJSA-STINA - 23 december 2010 22:21

nu sitter jag här och är fett glad :DD

somsagt har vi ju haft lite jul idag, öppnade 5 julklappar :)

fick ;


*grafittinagellack - svartt ♥ älskar''


*snoddar och hålnålar - bra till thaii ♥


*mjukisdress - grå, men jag ska byta för att det var för kort :/


OOOOOOOCHHHHHHHHH:


*JUSTIN BIEBERS BOOOOOOOOOOK: *happyface*


får ju ennu mer imorgon och på lördag ♥

kommer lära mig jätte mkt engelska för boken, eftersom att hela är på engelska.

men på första sidan så har han skrivit såhär; jag har översatt då, på google.

 

en särskild tack till dom bästa fansen i världen!

hur kan jag börja att tacka för att ni gjorde denna resa möjlig?
var och en av er är "min favorit tjej" av ett annat skäl, på grund av att du är speciell i ditt eget sätt. överallt jag går, vad jag än gör, jag försöker komma i kontakt med många av er som möjligt. om du är på framsidan på en konsert, kan jag ut och hålla din hand.
Om du dyker upp utanför arenan efter showen, kan du kanske vara men på något av våra blöta vattenkrig? Du kan bara vara prata med dina vänner Twitter säger att du har en million chans att mig och nu är jag efter dig. mina drömmar brukade vara en million chans också, men som jag sa i sången, aldrig säga aldrig. Jag glömmer aldrig att inget av detta skulle ha hänt utan dig. Det är därför jag vill dela denna historia med dig, så att du kan uppleva resan med mig, alla toppar och dalar, skrattet och tårarna. du var där från början. nu, som ni ser vad jag såg och känna vad jag kände, jag hoppas att du ska tro att stora drömmar verkligen kan bli sanna. Jag lever min varje dag. tack vare dig.
   luv yah; justin.


aww, han är sååååååå sööööt assåååå ♥

  

Av KAJSA-STINA - 23 december 2010 15:53

   idag har jag klippt mig på studeo green såklart ♥ :*

klippte bara upp det och klippte topparna, för att jag vill ju ha långt i thaii ♥

kan ta bild sen :)

men jag ska tillbaka dit på onsdag och ta bort slingorna. :)


men snart kommer brochan och lollo, vi ska typ ha julafton idag, imorgon och juldagen :D och idag får jag öppna ngra pakeeeeeeeeeeeet :DDD ♥

imorgon ska vi till kusinerna :) paket även där :D haha ♥

och på juldagen kommer joel och stig, kanske paket, vet inte om dom har köpt till mig ;) ♥

hejdåååååååååååå - lägger ut lite senare vad jag fåååååååår ♥☺


sålänge får ni en fölis bild sen i sommras när lina och jag var i sommarsugan ♥


Ovido - Quiz & Flashcards