plommon -

Alla inlägg den 27 december 2010

Av KAJSA-STINA - 27 december 2010 22:48

idag har jag vart med lovisa :)

vi var på stan nästan hela tiden haha, köpte en tröja till thaii ♥

åker ju förtusan på fredag ;//

men där nera ska jag shoppa tills.......vi är pank :D:D:D:D:D haha.

nu ska jag sova, imorgon så kanske pappa och jag ska åka skiiidooor :D

sen vill jag vara med ngn :) ♥

aja, godnatt :*


tog bara en bild, för att inte behöva lägga inlägget i 'bildlösa inlägg' . haha xd  

Av KAJSA-STINA - 27 december 2010 22:47

kej, här kommer den försenade listan av det jag fick i julklapp :DD


*JUSTIN BIEBERS BOOOK ♥

*grafittinagellack - svart (y)

*hårspray - samma som jag hade, det är bääst :D

*lipgloss :)

*en massa sudd :D

*älg tröja :D:D:D:D från färg & form heh.

*randig tröja från åhlens :D

*en liten hund, asså det är typ av glas. ; )

*hårnålar & snoddar.

*grå mjukisdress - har lämnat tillbaka, så går pengarna till JB tröjan jag har beställt.

*ny hjälm

*fizzy parfym :F

*fick kusinens mjukisdress, för att den var förliten för henne :) rooosaaa


och ja, det är säkert ngt jag har glömt. ;)

men detta var allt jag kom på :D ♥

Ovido - Quiz & Flashcards