plommon -

Alla inlägg den 29 december 2010

Av KAJSA-STINA - 29 december 2010 20:09

JAG ORKAR VÄRKLIGEN INTE PACKAAAAAAAA :/

 

älska bilden ♥  

Av KAJSA-STINA - 29 december 2010 19:57

vet ni vad ja kom på nyss...?

jag bloggade inte igår ? hur kunde jaaah glööömma ? x) haha

fast jag gjorde ingenting igår HAHA boris kom en liten stund bara.


och idag, så vaknade jag 10, fick skynda mig..

sen gick jag till studiogreen, ska ju ha bort slingorna hos petra.

men hon hade blivit sjuk, så då fick nageltjejen hjälpa mig. haha

jaja, nu är dom ute iallafall, asså slingorna ;))


rooosaaa ♥  

Av KAJSA-STINA - 29 december 2010 19:51

HAHAHAHAHHA vet ni vad jag såg nu ? xddd

på tidsfördrivet jag gjorde igår, guuud va fel det vart x)

frågorna och svaren vart helt fel HAHA

och lixom;

19: var kommer du vara på lördag ?

svaret kom på 15: är dina föreldrar stränga?

HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA

bäst' ♥

Ovido - Quiz & Flashcards