plommon -

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av KAJSA-STINA - 1 oktober 2011 23:15

som sagt blev det ändrade planer, lovisa kom till mig.

vi kollade på tv, sen gick vi och köpte pizza och godis, kabab pizza som vi käkade på, sen kollade vi ennu mer på tv, och åt godis. nu så sitter jag och äter godis och sänder live på gsm, och lovisa ligger och sover, ska väcka henne nu troja

haha

Av KAJSA-STINA - 1 oktober 2011 16:57


aw, typ.

kan visa någon gång.


   

Av KAJSA-STINA - 1 oktober 2011 16:07

var i stallet idag, asså a. gick väll så där, hade brolle men westernsadel, och stigbyglarna var på kortaste och dom var lika långa som mina ben, fick stå på tå när jag skulle rida lätt, fast jag satt mest ner. HATAR ATT JAG ÄR SÅ SJUKT FEG, åhhh.


jag och lovisa skulle ju till g-vik idag, men vi ändrade oss, hon sover här så åker vi imorgon istället c:

mycket bättre ju, är så sjukt trött också. :/


 

Av KAJSA-STINA - 1 oktober 2011 16:05

nu börjar det hända saker.



fett najs. 

Av KAJSA-STINA - 1 oktober 2011 10:12

ska snart till stallet troja, ja.

ska rida brolle, troja, ja.

tar med kameran och fotar hestisar, troja, ja.

ne skoja, men ja, efter kanske jag inte hinner blogga, ska till g-vik med lovisa. bye


gaaaaaaaaaammal bild, omg

Av KAJSA-STINA - 1 oktober 2011 10:08

Ovido - Quiz & Flashcards