plommon -

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av KAJSA-STINA - 26 oktober 2011 21:51

vart precis klar med svenskaläxan tills imorgon. man skulle beskriva sin favoritplats, gissa 90 gånger vilken jag tog. thai eh

imorgon ska jag vara med julia efter skolan, vi ska baka till höstlovsmyset på fredag :D på fredan är det äver spökvandring. trevligt, kommer bara dö. och så måste jag upp på stan och köpa saker till halloween, jag, filippa, lovisa, emma, julia och kanske fanny(...?) ska gå bus eller godis. sen ska alla sova hod filippa :D najs

nu ska jag gå och göra mig iordning, pusshej


Av KAJSA-STINA - 26 oktober 2011 19:47

nu kikar vi på det mina vänner. ska bara lyssna lite på en låt. ses sen,


 

.

Av KAJSA-STINA - 26 oktober 2011 19:08

 

Av KAJSA-STINA - 26 oktober 2011 15:39

hann verkligen inte blogga imorse, nu kommer min statestik suga igen, böhöhöhöh


skolan va okej, vi hade muntligt NO prov, men det gick väll ganska bra.

nu ska jag göra en grej, lol, bloggar snart igen c:


Ovido - Quiz & Flashcards