plommon -

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av KAJSA-STINA - 20 oktober 2011 22:16

fredag imorgon, äntligen asså.

ska gå och lägga mig nu, ni anar inte hur trött jag är asså, omg.

godnatt, ses imorgon :)


 

Av KAJSA-STINA - 20 oktober 2011 19:55

inget mer minne på mitt älskade usb = inte mer filmer på mitt älskade usb. som tur är pappa så snäll så att han ska upp på stan och köpa mer usb'n till mig <3<3<3<3

fick lite hjärtattack när den kom upp faktiskt.


 

Av KAJSA-STINA - 20 oktober 2011 18:13

min statestik är verkligen inte normal, något måste ha hänt, seriöst. blir rädd.


 

...

Av KAJSA-STINA - 20 oktober 2011 17:34


○ Jag måste hela tiden ha något att längta länge för, som jag vet kommer hända, som hhar ett datum, annart får jag total panik. just nu har jag thailand.


○ Jag följer exakt 20 stycken på bloglovin.


○ Jag bryr mig inte ett dugg och betygen i skolan, men jag gör den som ska göras, (mest för att fååka till thailand, eheh), idag satt jag och spelade en hel träslöjdslektion ☺


Potatismos.blogg.se var den första jag började följa, bara för att hon skrev mycket om bieber då, nu gillar jag hela henne, hon är sjukt grym!


○ Jag älskar Justin Bieber lika mycket nu som jag alltid har gjort, dock försvann en lite bit när han vart tillsammans med Selena, gillar inte henne, bara hennes låtar.


○ Jag älskar att skriva med CAPS.


○ Jag spelar sims2 ofta, även fast inte jaf skriver det på bloggen.

Av KAJSA-STINA - 20 oktober 2011 14:21

ska fortsätta kolla nu, eller iallafall klart på new moon <3

hihi, älskar det seriöst.


 

Av KAJSA-STINA - 20 oktober 2011 07:23

woho torsdag, ses sen allihopaaaaaaapapapap


 

Ovido - Quiz & Flashcards