plommon -

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av KAJSA-STINA - 16 oktober 2011 22:37

känner mig jätte snäll ikväll, märkligt....

ska sova nu också, lång dag imorgon och jag dör på det.

aha, godnatt iallafall <3


 

Av KAJSA-STINA - 16 oktober 2011 22:33


Emelie: hej, jag orkar inte kolla på den. så trevligt.

Filippa: WOHO ♥

Anna x2: GRYMT JA. MEN DET VART JU FAIL, forever maria, emma och fanny ♥ 

Av KAJSA-STINA - 16 oktober 2011 19:19

så var det inte jag som skrev något av domhär inläggen:



den längst ner kanske ni fattar att det va anna, eftersom att det står det, eh.

den där uppe var lina, hon hade kul.


 

Av KAJSA-STINA - 16 oktober 2011 19:05

                                                                             

alla bilder är klickbara.


allt har vart sjukt kul c:

vi år pizza, käkat godis och ostbollar, kollat på bad teacher och wildchild, massa beck, varit ute klockan 1 på natten och blev "jagade" eh, jag och anna somnade i min säng medans lina satt och spelade sims i typ en timme sen gick hon och la sig på golvet. sjukt kul, tack för helgen <3    

Av KAJSA-STINA - 16 oktober 2011 09:26

godmorgon vi vill inte skriva nu för vi SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ trötttaaaaaaaaaaaD::::: Har ingen blogglust ! Tar en bloggppaus för resten av livet ! puss o kram från sean banan

Ovido - Quiz & Flashcards