plommon -

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av KAJSA-STINA - 28 oktober 2011 22:56

ska gå och lägga mig snart, ridning imorgon, sen ska jag och alla till filippa :D och sova där till söndag. najs


 

Av KAJSA-STINA - 28 oktober 2011 22:18

woho, första gången gick jag med filippa, julia och lovisa, då va det läskigt, mycket läskigt. andra gången så va det gratis, då gick jag med irma, julia, emma och lovisa, så träffade vi massa från femman och typ några från klassen, så vi gick med dom. det va inte lika läskigt och spökena va konstiga, :c nu ska jag kolla vem som åker ur idol, woho

Av KAJSA-STINA - 28 oktober 2011 19:02

omg snart ska jag till julia och möta alla sen ska vi gå till spökvandringen. dör. om jag inte bloggar ett inlägg till idag är jag död ok


 

Av KAJSA-STINA - 28 oktober 2011 18:44

SITTER OCH SKAKAR SOM EN GET REDAN, JAG KOMMER JU FAN DÖ SEN. spökvandring i rynninge, tror jag skulle gå med lovisa, julila och filippa. OMGMGGMGOMO, jag har damp, kan knapps skriva ju :'(


Av KAJSA-STINA - 28 oktober 2011 18:27

   

Av KAJSA-STINA - 28 oktober 2011 16:29

laddade ner crazy, stupid, love nyss, vet inte varför, den va på topplistan såååå


 

Av KAJSA-STINA - 28 oktober 2011 13:25

bilder ni skulle fått sett igår när bloggplatsen dampade.


     

Av KAJSA-STINA - 28 oktober 2011 13:20

kom hem från skolan för 20 minuter sen. dagen gick ganska fort, först idrott - basket. det va väll inte så kul menja. sen SO, vi spelade upp våra teatrar, jag tycker det gick bra! :D sen så hade vi höstlovsmys, vi lekte och fikade och sånt, mums :) gotti

nu ska jag gå och kolla på tv, klockan kvart i 8 ikväll ska vi samlas hos julia för sen ska vi på spökvandring. kommer dö


 

Ovido - Quiz & Flashcards