plommon -

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av KAJSA-STINA - 8 oktober 2011 23:01

             

Av KAJSA-STINA - 8 oktober 2011 22:29

som sagt gick det bra på ridningen, red brolle i westernsadel, fick iallafall lite kortare stigbyglar idag. eh

efter det drog jag hem och bytte om och drog till lovisa i fula kläder, hon hade också fula kläder, så vi hade fula kläder tilsammans <3 nemen vi städade ut allt hö, halm, spån och bajs ur hans bur och sen så skruvade vi lite och sen blandade vi färg, ljusrosa, HAHAHAH omg, va gult med blommor innan, dör

sen ska lite grejor bli svarta också, menja


nu ska jag ladda upp lite bilder på hestisar som kommer i nästa inlägg, hahahah


   


bilder sen förra helgen, lite efter jag är.

aw

Av KAJSA-STINA - 8 oktober 2011 22:28


okej jag gillar dig okej 

Av KAJSA-STINA - 8 oktober 2011 14:55

ridningen gick bra, typ.

ska till lovisa och måla om i hennes kanins bur, asså en lekstuga. vet inte när jag kommer hem, hejs


randomz 

ne

Av KAJSA-STINA - 8 oktober 2011 10:05

sticker till stallet nu, ew


 

Av KAJSA-STINA - 8 oktober 2011 09:53


 

Ovido - Quiz & Flashcards