plommon -

Alla inlägg den 3 november 2011

Av KAJSA-STINA - 3 november 2011 17:05

Av KAJSA-STINA - 3 november 2011 16:30

filmen va faktiskt bra, bättre en vad jag trodde. jag trodde den typ skulle vara barnslig och man ba tintin lixom..... men det va bra att det va 11års gräns. den va lite.......vild



efter bion gick vi och fikade på konditori vasa. sen så gick vi till vågen och shoppade hem lite grejers



linne, tubtop och fräsig plånbok :D allt från monki

Av KAJSA-STINA - 3 november 2011 11:39

har precis fönat håret efter en duschi, najsi. och nu mår jag sjukt illa för att jag inte ätit frukost, så jag ska väll göra det snart. om typ en timme ska jag och mammis vara på bion, vi har bästa platserna!

 


nu ska jag gå och käka dårå, hejs



hatar utväxt HAHA 

Av KAJSA-STINA - 3 november 2011 00:45

omg vill gå och lägga mig men kan inteeeeee, pallar inte. aja ska väll hänga runt lite mer på gsm nurå


 

Ovido - Quiz & Flashcards