plommon -

Alla inlägg den 10 november 2011

Av KAJSA-STINA - 10 november 2011 22:01

är så sjukt glad ikväll, bara en vet om det :D:D:D:D

omg dödödödödör, hyper

imorgon är det fredag, och jag ska gå och lägga mig nu för att jag ska vara på sjukhuset kvartöver8 imorgon, jag missar idrotten i skolan för det.......... aja, ses imorgon :D


Av KAJSA-STINA - 10 november 2011 21:55

älskar att ha hemligheter, ♥

bu

Av KAJSA-STINA - 10 november 2011 19:44

robinsonfinal ikväll, vill inte att det ska vara sista :c men jag hoppas att ola eller hanna vinner ♥ börjar om en kvart dårå


 

Av KAJSA-STINA - 10 november 2011 19:22

vi bakade drömtårtis, här kommer bilder, lovisa fick skrattattack lite sådär


             


sista HAHAHAHHA



bunke på huvvet, mamas glasis och lugg hahahaha   

omg

Av KAJSA-STINA - 10 november 2011 14:40

HAHAHA på vägen hem idag från skolan, när jag och lovisa cyklade hem asså, så philip och cyklar ner för backen, sen när vi kommer ner för backen så ser vi en tant ligga i gräset bland alla löv. så ser vi philip stå en bit framför,

philip - gick det bra?!?

tant - a men du kan se dig för bättre nästa gång!

vi (viskar) - va det philip?!?!

lovisa - behöver du hjälp??

hon - nej det går bra tack

så cyklar vi vidare, sen när vi är på väg hem och har blivit av med philip så är det en som blåser löv, med en sån här man har runt axlarna typ, så ser han oss och slutar, då lyfter han upp den och riktar den mot oss, så öppnar han munnen och sticker ut tungan och börjar nicka och skakar på huvet och typ rockar och vi ba HAHAHAHHAHAHA

och när vi är nästan hemma så är det vägarbete och sånt, sen så låter det FETT högt och vi skriker som skaldjur, omg fett läskigt! :o


nu ska vi baka


 

Av KAJSA-STINA - 10 november 2011 07:19

omg ja :D:D:D:D chill och roli dag i skolan. ses sen :)


togs igår kväll. 

Ovido - Quiz & Flashcards