plommon -

Alla inlägg den 15 november 2011

Av KAJSA-STINA - 15 november 2011 21:39

ska göra mig iordning och träna lite mer på engelskan. har hjälpt julia med engelska läxan över facebokk jau

imorgon är det o-o-o-o-onsdag. eh


<3

Av KAJSA-STINA - 15 november 2011 21:08

Av KAJSA-STINA - 15 november 2011 19:40

     

 
Av KAJSA-STINA - 15 november 2011 19:28

brochan och lollo var här förut, och dom hade med sig sune <3


fick två bilder på honom, han står lixom aldrig still x)

 


han är en japansk spets för er som vill veta ;) 

Av KAJSA-STINA - 15 november 2011 16:03

vi fick sluta en halvtimme tidigare idag, skönt. eheh

när jag kom hem tog jag ett stort glas varm oboý <3 frös som en get

nu sitter jag och spelar tfm, men jag ska nog snart kolla på film. tror jag.

längtar oerhört (?) till en sak, omg kan inte vänta <3<3<3<3

aja, nu ska jag spela lite till.


 

Av KAJSA-STINA - 15 november 2011 07:15

sticker snart till skolan, hatar tisdagar också........

imorse fick jag förresten klassfotona, jag vart så himla dålig, på enskildsfotot ser jag ut som en mupp, och på klassfotot ska jaf precis säga något så man ser hela tänderna på mig HAHAHAH dör

aja, nu ska jag sätta på mig strumpor. ;o



Ovido - Quiz & Flashcards