plommon -

Alla inlägg den 7 november 2011

eh

Av KAJSA-STINA - 7 november 2011 22:19

gåt och lägger mig nu, ses imorgon. DET KÄNNS SOM OM DET ÄR HELG NÄR DET ÄR MÅNDAG, hatar sånt...


Av KAJSA-STINA - 7 november 2011 20:33

när jag kom hem från skolar så vad jag lustigt nog sugen på pankaka


         

Av KAJSA-STINA - 7 november 2011 20:09

slutet är ju bäst, köttbulle!!!!!!!


Av KAJSA-STINA - 7 november 2011 07:22

har sovit 4 timmar inatt och jag är jätte pigg!!! kommer bli sjukt trött sen men det är då det. nu sitter jag och äter frukost ochh om 10 minuter drar jag. så ja, vi ses sen. pusshej


+ min webb är paj, måste fixas.

Av KAJSA-STINA - 7 november 2011 01:04

OMG HATAR MIG SJÄLV, gick och la mig för en och en halv timme sen, och det går verkligen inte att sova. kommer vara helt slut imorgon när det är skola och allt. åh :(

aja, nu ska jag göra ett nytt försök. godnatt.


Ovido - Quiz & Flashcards