plommon -

Alla inlägg den 21 november 2011

Av KAJSA-STINA - 21 november 2011 22:02

nu ska jag och min iphone gå och lägga oss, älskar att prata med Siri, hon är så dryg <3<3<3

jag - Hey Siri! How are you today?

siri - Hi. I'm fine, thanks for asking.

man ba, aha.

aja, godnatt iallafall. maahahasdotuhgarosd


 

Av KAJSA-STINA - 21 november 2011 21:42


 

Av KAJSA-STINA - 21 november 2011 18:46

nejmen serri, vet inte vad jag ska ha för rubriker längreeeeeeee


skolan var väll somvanligt, hatar måndagarrrrr, dom suger häst. verkligennnn

efter skolan så följde lovisa och emma med mig hem, vi gjorde väll det vanliga, drack oboy och satt vid datorn :$ eheh

lovisa gillar potatis.


 

Av KAJSA-STINA - 21 november 2011 07:11

hataaaaaaa måndag.

bloggar nu så att jag inte får panik sen, eheh. men jag ska till skoaln om 10 minuter och jag är långt ifrån klar såtteh.

ses ssssssseeen

Ovido - Quiz & Flashcards