plommon -

Alla inlägg den 24 november 2011

Av KAJSA-STINA - 24 november 2011 22:58

Ligger i sängen och halvsover typ, har spelat tempelrun en stund nu, ehehehe. Men jag ska snart sova, ska bara ta en snabb titt på Facebook innan jag somnar. Haha. ÄGodnatt, ses imorgon! :)

Av KAJSA-STINA - 24 november 2011 16:46

hann nästan klart med berättelsen i skolan, har ett kapitel kvar. men det gör jag imorgon.

nu ska vi sticka till brochan och sune och kissarna :D men jag bloggar på mobilen :)



Av KAJSA-STINA - 24 november 2011 16:44

Svar: Tackar. 

Av KAJSA-STINA - 24 november 2011 15:03

Sitter i skolan framför en dator och skriver på våran långa berättelse. Den ska vara inne imorgon men jag kommer aldrig hinna klart. Ska till brochan klockan 5 och jag måste hem före för jag är fett hungrig... Men nu ska jag skriva vidare, pusshej

Av KAJSA-STINA - 24 november 2011 07:17

sticker snart till skolananananeasåd, vi har någon speciell dag idag så vi kommer typ missa massa. men aja. sses


 

Ovido - Quiz & Flashcards