plommon -

Alla inlägg den 26 november 2011

Av KAJSA-STINA - 26 november 2011 19:20

sitter här nu, hon pratar i telefon med sin pojkvän och pratar med siri på min telefon, med sin pojkvän, fattar ni? jag sitter iallafall här vid hennes dator och är lite jsdbvgjkd på facebook och gsm. HAHAHAHA snubblade nyss på moas stol HAHAH dör. nu ska vi iallafall göra någottttt. eh

Av KAJSA-STINA - 26 november 2011 17:25

har lika bra statestik som igår, tacktaktack <3


 

Av KAJSA-STINA - 26 november 2011 17:00

ridningen idag var sjukt kul, vi red ut och allt va kul. berättar mer imorgon.

ska sova hos moa inatt, vi har inte träffats på sjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt länge, ska bli jätte kul och träffa henne <3

så jag ska packa lite, sen så drar jag väll till henne, bloggar från mobilen om jag inte får tag på dator, ehe.


 

Av KAJSA-STINA - 26 november 2011 16:13

svar: ja HAHHAAAAFasdhg 

Av KAJSA-STINA - 26 november 2011 10:13

sticker till stallet snart, ska väll rida dimma.....

ska äta frukost, sen åker jag, ehe. kanske bloggarfrån stallet, kanske. hejs


 

Av KAJSA-STINA - 26 november 2011 00:57

gsm funkar inte, då skulle jag spela tfm, MEN DÅ MÅSTE JAG JU VÄNTA TILLS 15389  HAR LOGGAT UT, känns bra.


 

Ovido - Quiz & Flashcards